Daisypath Anniversary tickers

Saturday 15 June 2013

PESTAIM (First Time)

Pertama kali

Pestaim tengok..
Pestaim cakap..
Pestaim gurau..
Pestaim gaduh..
Persaim berbalah..

Semuanya pestaim and menjadikan ianya one step ehead..
For the next time..
Sumpah. Lillah.
Aku ta menyangka yang akan sampai ke tahap yang jauh sepeti ini..
Aku tahu...
Pestaim itu yg membawa kita
Pergi lebih jauh
Bahkan lebih jauh meninggalkan pestaim itu..
Ye..
Aku mengerti..
Tanpa pertama kali itu..
Semuanya takkan bermula


Sekarang--

Semua da to many time..
Gaduh..
Tengok..
Cakap..
Sembang..
Berbalah...

Aku..kau.
Dan takdir Allah...

Terima kasih atas pertama kali itu..

Jujurnya...
Hingga ke detik ini...
Aku juga masih mencari..
Aku juga masih cuba mengerti...
Aku juga masih ingin mengenali..
Aku juga masih sedang memahami..

Apa yg aku tahu...

Aku suka..
Aku sayang..
Aku cinta..
Aku tunggu..

Sampai masa... 
Semuanya akan bermula balik..
Seperti pestaim aku kenal kau..
Seperti pestaim aku tengok kau..
Tapi dalam situasi berbeza..
Waktu berbeza..
Status berbeza..
Baik... mahupun buruk akhirnya...

aku bersyukur..
Atas pertama kalinyaa itu.

No comments:

Post a Comment