Daisypath Anniversary tickers

Saturday 15 June 2013

Kekasih halal...

Selalu dan senantiasa..
Ta pernah skali aku terlupa..
Walau sehari bahkan sedetik...
Ianya selalu dan sentiasa...

Aku berdoa, 
Allah akan makbulkan..
Apa yy aku mohon..
Ape yg aku mintak..
Ape yg aku doa..

Selalu dan sentiasa..
Inginkan dia menjadi kekasih halal..
Menjadi imam juga ketua..
Yang mampu menerima aku apa adanya..
Yang mampu menjaga dan memimpin aku..
Berada benar dijalan Allah..
Membawa ke syurga Allah..

Jannah--
Itu matlamat..
Kekasih halal--
Itu juga impian..

Allah, 
Untuk kali ini aku memohon..
AKu ingin memilikinya..
Didunia dan akhirat..
Aku inginkan dia..
Hanya KAU yg tahu..
Faham..
Mengerti..

Apa yg berad jauhh...
Jauhh didalam lubuk hati...
Dan juga fikiran aku...
Aku cuma inginkan dia..

Ya Allah,
Andai benar dia tercipta untukku..
Kau kuatkanlahh jodoh kami..
Kau dekatkanlah hati kami..
Kau tetapkanlah iman kami..

Tapi--
Andai dia bukan imamku..
Kau jauhkan lah dia dariku...
Kau jauhkan lahh hati kami..
Kerana sesungguhnya..
Aku sakit bila menyintainya..
Aku sakit bila memandangnya..
Aku sakit bila mengetahui...
Dia hanya mengagumi insan lain..
Yg pastinya lebih segalanya dariku..

Kau kuatkanlahh aku..
Kau tabahkanlahh aku..
Kerana aku...
Sesungguhnya dan sekuatnya..
Inginkan dia..

Menjadi yang halal buatku.
Aminn
Aminn ya rabbal alamin.

No comments:

Post a Comment