Daisypath Anniversary tickers

Sunday 16 November 2014

Sizzling Yee Mee , Food Court Berjaya Times Square

Well hello everybody... hari Sabtu bersamaan 15 September 2014 yang lalu,
Aku dengan Alia (adik aku num Satu Dua Tiga Empat, haaaa Tiga) telah pergi berjalanjalan di Berjaya Times Square. Maka kami pergi bjalan dengan niat nak g makan. Mostly yg nak g makan tu, AKU (hahahahaahh tutup muka)

Maka dengan gigih aku n Alia pun pegi lah menaiki bas untuk ke Times Square. Sesampainya disana, kami jadik blur pasal xtahu nak g mana . So aku decide nak g food court nk tgok apa ada.

Lpas da sampai, kami topap kad food court tuu, senang nk bayo.. and masuk.. lepas 3 kali pusing kami decide nak makan sizzling yee mee kat situ. Aku dah cuak dah, cuak xsdap je.. tapi bau dia membuatkan aku yakin.. sdap punya hahahaha...

Lpas da dapat tu kami start makan. Ya Allah, memang sedap gila ! Nd kuantiti dia sgt banyak ! Aku mntak tolong Alia habiskan lagi.. perut aku yg mcm tong nii,boleh xhabis mkn tu. Dpt bayangkan? Berapa banyak? Kalau xleh, g tgok gambo. Hahahaha.. ayam dia n kuah dia pun banyakk.. duh ! (Lapar balik dah ni) dengan harga Rm8.50 bleh dapat semangkuk (eh mangkuk??) Ah papelahh... haaa satu Sizzling Yee Mee tu. Fuhhh btolbtol buat aku rasa nak repeat.

Ok xmau cerita banyak, lusa nak g. Hehehe okbaiii *sambung tengok gamba makanan*

No comments:

Post a Comment