Daisypath Anniversary tickers

Friday 25 November 2011

BELEKBERI a.k.a BARBARA

Aku ta ingat berapa haribulan aku beli belekberi aku ni, tapi aku adalah belekberi addicted ..                                                                                                                                  bayangkan aku mampu duduk dekat satu tempat tu berjamjam lamanya asalkan aku ada belekberi disisi tapi dipengaruhi oleh beberapa factor lahh kan.. ( battery musti penuh lahh, bis musti on dan yang paling penting kena ada line EDGE )

Salah satu hobi aku sejak ada Barbara ni aku suka belikan dia baju… (casing or silicon ). Kekadang aku rasa baju dia agy banyak dari baju aku,.. hahaha ta percaya? Terpulang,..
antara baju barbara yang aku dah belikan

Sampai aku ni terfikir yang aku yan belikan almari untuk  baju Barbara aku ni,…
Sebenarnya aku ada hampon lain, ( norkiah, Sonia,) tapi aku lebih tertarik kepada kecanggihan dan kebolehan Barbara menambat hati aku ni,.. heheheh entah ape mandrem yang Barbara ni dah tiup pada aku,..

Aku sanggup berhabis duit, aku sanggup ta makan sematamata untuk mengaktipkan Barbara aku ni, bayangkan lah betapa aku sayangkan dia,. Aku boleh duduk dalam bilik satu hari sebab Barbara aku yang tersayang ni,..

Kekadang membemembe yang lain pun bengang jugak ngan aku sebab aku  ta hirau apa yang diorang sampaikan kat aku, sebab terlalu focus ngan Barbara…

I can be a good mummy what? Hahaah aku berkorban apa saja demi Barbara, kekadang dia tidur sebelah aku and kawan yang lain tidur kat lantai je,..kawan yang lain mana ada baju,… kawan yang lain ta kisah time hujan pun still sms, tapi kalau baby Barbara aku, siap bawak plastic kemana sahaja,

Ye lah sebab nanti kena hujan, demam plak Barbara aku,.. ingat murah ke beli tu? Ingat senang nak dapat ke? Memang aku belajar erti menghargai lah sejak ada baby Barbara ni kan,…
Barbara bergambar bersama sebahagian dari bajunya :) 

Dari Barbara ni jugak lah aku kenal ramai kenalan,.. banyak sangat sampai ta larat nak senaraikan, haha ( perlu ke senaraikan?? ) sebab tu aku terhutang ckit lah kat dia ni,.. tapi sebenarnya kat teknologi yang semakin berkembang pesat ni,.. kan?

Tapi tu lah, kalau aku ni jadi norkiah and Sonia pun, aku belasah belasah si Barbara ni sebab sekelip mata je tuan berubah daripada dulu saying and ditatang bagai minyak yang penuh tpi sekarang, wat buduh je.. hahaha sabar lah ye,..

Ape pun, aku nak ucapkan terima kasih yang ta terhingga sebab mencipta belekberi ni, walaupun aku punya belekberi ni agak ketinggalan zaman dan sangat lame, tapi dia banyak berjasa kepada aku,.. hahahh

Oklah awak awak sekalian, saya rasa saya patut tidur sebab dari pun dah lewat malam walau pun sebenarnye ta berapa nak lewat J

Papai uolss JJJ

No comments:

Post a Comment